Дистанційний курс
Дистанційний курс: Компетентнісне навчання, сприятливе для здоров’я, безпеки, успішної соціалізації і самореалізації особистості в контексті освіти на засадах розвитку життєвих навичок (для учителів предметів «Я досліджую світ», «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи здоров’я», заступників директорів, психологів, педагогів-організаторів, класних керівників)
Для ефективного навчання в умовах ситуації, яка склалася у світі, необхідні нові знання та форми навчання. Вміння використовувати інформаційні технології є одним з найважливіших пріоритетів для сучасного педагога.
Так з 12 по 28 вересня 2022 року проходив семінар-практикум учителів предметів «Я досліджую світ», «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи здоров’я», заступників директорів, психологів, педагогів-організаторів, класних керівників з проблеми: «Компетентнісне навчання, сприятливе для здоров’я, безпеки, успішної соціалізації і самореалізації особистості в контексті освіти на засадах розвитку життєвих навичок» за дистанційною формою (тьютор – Тетяна ЖЕЛЄЗНОВА, старший викладач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища)
Під час дистанційного курсу обговорювалися актуальні питання організації освітнього процесу щодо вдосконалення предметної та методичної складової професійної компетентності вчителів освітніх програм предметів «Я досліджую світ», «Здоров’я, безпека та добробут», «Основи здоров’я».
Здобувачі освіти дистанційного курсу:
– прослухали відіолекцію «Компетентностне навчання, сприятливе для здоров’я, безпеки, успішної соціалізації та самореалізації особистості в контексті освіти на засадах розвитку життєвих навичок»;
– опрацювали презентації: «Ключові компетентності для освіти впродовж життя – європейські тренди та Нова українська школа», «Компетентнісне навчання, сприятливе для здоров’я та успішної соціалізації особистості в контексті розвитку життєвих навичок», «Особливості реалізації змісту соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі Державного стандарту базової середньої освіти», «Діяльнісний підхід в освітньому процесі адаптаційного циклу базової школи», «Реалізація діяльнісного підходу до навчання в контексті міждіяльнісної інтеграції під час організації освітнього процесу»;
– переглянули відеоматеріали: «Освіта на основі розвитку життєвих навичок», «Тренінг – ефективний метод групової роботи. Організація та ресурсне забезпечення тренінгу»
– переглянули вебінар «Цифрові інструменти в курсі “Здоров’я, безпека та добробут», «Цікаві онлайн-сервіси та платформи для змішаного та дистанційного навчання»
Під час виконання практичних завдань дистанційного курсу слухачі:
- опрацьовували матеріали у посібнику «Нова українська школа: формування соціальної і здоров’язбережувальної компетентностей у 5–6 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу»;
- моделювали конспект сучасного уроку (позакласного заходу) з інтегрованих курсів «Я досліджую світ», «Здоров’я, безпека та добробут» «Основи здоров’я» (на вибір для педагогів соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі. Для інших категорій – позакласний захід).
- створювали презентацію (до 10 слайдів) на тему: «Сучасні цифрові технології в професійній діяльності педагогів, які викладають соціальну та здоров’язбережувальну освітню галузь».
З 52 зареєстрованих здобувачів освіти 35 пройшли навчання успішно та отримали свідоцтво про підвищення кваліфікації.