Серпневі студії

Цікавий, насичений, тривожний, багатий на запитання – так можна охарактеризувати початок навчального року для вчителів в цілому та зокрема для вчителів соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі, які починають працювати у 7 класах Нової української школи.

29 серпня 2024 року, з метою підготовки педагогічних працівників закладів освіти до нового 2024-2025 навчального року, була організована зустріч спільноти педагогічних працівників Долинської міської територіальної громади з регіональним координатором СЗОГ - Тетяною ЖЕЛЄЗНОВОЮ, старшим викладачем кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та безпечного освітнього середовища комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Під час засідання учасники були ознайомлені з нормативно-правовою базою. Окремо зупинилися на основних цілях, ціннісних орієнтирах, компетентностях, наскрізних уміннях, прописаних в Державному стандарті базової середньої освіти для 5 – 9 класів Нової української школи. Обговорили нові методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання, інструменти оцінювання груп результатів навчання, необхідність розробки критеріїв оцінювання на основі загальних критеріїв. Зупинилися на питанні створення навчальних програм та календарно-тематичних планів, яке викликало жваву дискусію й окреслило план діяльності.

Учителі обговорили актуальні питання початку та проведення 2024/2025 навчального року. Засідання студії пройшло в дружній позитивній атмосфері і допомогло педагогам знайти відповіді на питання щодо роботи у новому навчальному році.

  Дякую всім за участь та конструктивні ідеї! Разом ми зможемо подолати всі виклики та забезпечити якісну освіту наших дітей. Усім учасникам міцного здоров’я, успішного початку навчального року, мирного неба.








Популярні дописи з цього блогу

Здоров'я, безпека та добробут

Навчання та перевірка знань посадових осіб закладів освіти області з питань ОП та БЖД

Методична скарбничка педагога СЗОГ: навчання на засадах розвитку життєвих навичок